Spend
Management

Absoluta neemt het leveranciersbeheer over, waardoor niet alleen het aantal crediteuren, maar vooral ook het aantal facturen drastisch wordt terug geschroefd. Declaraties zijn niet langer aan de orde en met de uitgebreide maandelijkse management rapportage ben je volledig in control over de spend.

Brochure aanvragenPlatform aanvragen

Optimale kostenbeheersing door regie over ‘externe catering’

Bij veel organisaties verdwijnen kleine externe uitgaven direct in het declaratieproces waardoor er totaal geen inzicht is. Opgeteld gaat dit vaak over hele grote bedragen. Door alles te bestellen op ons solide platform creëer je inzicht in de versnipperde kosten van onder andere lunch, maaltijden, gifts, gebak, bloemen bij lokale leveranciers. Dankzij unieke rapportagemogelijkheden heb je realtime inzicht in de uitgaven van de gehele organisatie.

Tip je collega

The #1 office platform | food, flowers & gifts

Er wordt enorm op kosten bespaard omdat Absoluta het leveranciersbeleid compleet overneemt. Hierdoor worden het aantal crediteuren, facturen en declaraties direct teruggeschroefd. Jij bent vanaf nu volledig in control over versnipperde uitgavenposten.

Leveranciersbeheer

Het beheren van honderden lokale leveranciers vormt een zeer grote kostenpost voor bedrijven. Het Absoluta platform neemt dit totaal uit handen waardoor jouw organisatie in heel Nederland nog maar één aanspreekpunt heeft. Wij behouden en onderhouden al jouw lokale leveranciers op het gebied van food, gifts & more. Deze vermindering van crediteuren levert direct een enorme besparing op terwijl de kwaliteit behouden blijft.

Reductie facturen

Wil je ook af van alle losse bonnetjes en contante betalingen in jouw bedrijf. Dit zijn verborgen kosten die je graag wilt vermijden. Ons unieke platform biedt de mogelijkheid elke order te voorzien van één of meerdere kostenplaatsen en vooraf ingerichte factuuradressen waardoor de maandelijkse factuur zeer snel verwerkt kan worden. Wij reduceren het aantal facturen en de bijbehorende kosten hiermee aanzienlijk.

Nooit meer declareren

Helaas worden er nog steeds heel veel bonnetjes van lokale leveranciers gedeclareerd. Deze kosten komen niet op een grootboek te staan waardoor elk inzicht ontbreekt. Door alle bestellingen via het Absoluta platform te laten verlopen krijg je direct per locatie, per persoon en per regio de controle terug. Bovendien draagt dit bij aan een tevreden medewerker doordat deze niet meer hoeft voor te schieten.

Rapportagemogelijkheden

Absoluta biedt realtime inzicht in alle bestellingen. Maandelijks wordt hier automatisch een rapportage van verzonden die gebruikt kan worden voor interne analyses en doorbelastingen. De slimste tool om snel inzicht te krijgen en regie te voeren over de tail-end spend.

Één platform, geen gedoe

Klinkt dit als muziek in jouw oren? Check de voordelen van het #1 office platform.

Ontdek het platform
Ontdek alle voordelen van het Absoluta platform

Lijkt het je interessant voor jouw organisatie?

Laat je collega’s kennis maken met het Absoluta platform.