ING klanten kunnen in Amstelveen en Leeuwarden op de vernieuwde kantoren terecht met al hun vragen over bankzaken en advies om hun financiële doelen en ambities te realiseren. In het ontwerp, de inrichting en dienstverlening staan vernieuwing en gastvrijheid centraal. Om de klantbeleving te optimaliseren start ING met een speciaal ontwikkelde cateringpropositie. Absoluta zal de gehele catering voor haar rekening nemen en invullen met lokale leveranciers.

Klantbeleving door een optimale cateringpropositie.

Vernieuwing, deskundigheid en gastvrijheid

Met deze kantoren is ING  nog beter in staat klanten te helpen financieel fit te zijn, een belangrijk thema voor de bank. Deze kantoren zijn dan ook de basis voor een  verdere uitrol in andere grote Nederlandse steden. Absoluta zorgt op al deze locaties voor lokale helden, lokale producten en lokale belangen zodat de klant zich thuis voelt.

ING investeert continu in haar dienstverlening. Online en mobiel bankieren is niet meer weg te denken. Daarnaast blijft er behoefte aan een gesprek met een financieel adviseur. Philippine Risch, directeur Kantoren: “Een bankkantoor is en blijft een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening. Juist in tijden van digitalisering wordt het persoonlijke contact tussen adviseur en klant steeds belangrijker. Adviseurs helpen onze klanten op weg met digitaal bankieren en alle nieuwe mogelijkheden die het biedt. Zij geven financieel advies, zodat klanten zich financieel fit voelen, nu en in de toekomst.”

De kantoren

In deze kantoren kunnen klanten terecht voor al hun reguliere bankzaken. Van het openen van een rekening tot de financiering van een huis of financieel advies bij een erfenis. Daarnaast biedt het kantoor hulp bij digitaal bankieren. Klanten zijn welkom voor workshops over internetbankieren of de ING mobiel bankieren app.

Bij het ontwerp is inspiratie opgedaan in de horeca wereld waar gastvrijheid in de genen zit. Er zijn geen balies meer, maar huiskamertjes, lange houten tafels en zitjes, die zorgen voor een aangename sfeer. De adviseurs spelen hierbij de belangrijkste rol door de klant het gevoel te geven van gastvrijheid.

Meer weten over deze specifieke case? Bel 088-0220 303 Of stuur ons een e-mail