Alliance Healthcare is een organisatie met een uitgestrekt landschap van vestigingen. Naast diverse hoofdkantoren en distributiecentra zijn er tientallen eigen en franchise apotheken te vinden door het hele land. Om dit kantorennetwerk en de bijbehorende medewerkers zo goed mogelijk te faciliteren is inlevingsvermogen in de organisatie van doorslaggevend belang.

Centrale aansturing met behoud van lokale wensen en leveranciers zorgt voor een duurzame manier van inkopen en faciliteren waarbij rekening is gehouden met autorisaties, afspraken en de mogelijkheden van een regio of vestiging.

Door middel van een OCI-koppeling wordt het voor alle gebruikers eenvoudiger om te bestellen. Middels een Punch Out Catalogus worden de menukaarten gepresenteerd. Deze systeemkoppeling zorgt voor de meest optimale P2P oplossing van dit moment en voor de toekomst.

De autorisaties van de medewerkers wordt in de eigen omgeving toegekend waardoor een besteller te allen tijde in de juiste online winkelomgeving terecht komt. Door deze slimme manier van werken kan er centraal beleid en regie worden gevoerd, maar heeft men lokaal de vrijheid om te kiezen uit lokale ondernemers met de beste specialiteiten uit de regio.

Intelligent, efficiënt, kostenbesparend maar boven alles toekomstbestendig en dus duurzaam.

Meer weten over deze specifieke case? Bel 088-0220 303 Of stuur ons een e-mail