10 juli 2017

Arboned en Absoluta hebben onlangs de samenwerkingsperiode verlengd voor onbepaalde tijd. Absoluta zal ook de komende jaren voor alle Arboned locaties in Nederland catering diensten verzorgen. De samenwerking is gebaseerd op het centraliseren van de facilitaire dienstverlening binnen de organisatie, iets waar Arboned veel waarde aan hecht.

In samenwerking met de afdeling ‘Help’, de interne service desk binnen Arboned, kan overal en altijd, catering en meer, besteld worden via een simpel en uniform proces. Alle aanvragen voor ontbijt, vergaderlunches, overwerkmaaltijden, borrels etc. komen dagelijks binnen bij deze centrale afdeling. De opdracht wordt rechtstreeks doorgezet naar Absoluta door het eenvoudigweg invoeren van de bestelling in de op maat gemaakte portal. Het matchen van de juiste leverancier op de juiste plek, bij de juiste vraag, is volledig uitbesteed, wat Arboned veel tijd bespaart op het gebied van leveranciersbeheer.

Het vereenvoudigen en verbeteren van de dienstverlening, het innoveren van processen en het reduceren van het aantal facturen en declaraties brengt een aanzienlijke kostenbesparing teweeg voor Arboned en zorgt voor tevredenheid onder de medewerkers.

Absoluta is trots op deze verlenging en kijkt uit naar een succesvolle voortzetting van de samenwerking.

Ja, ik ben benieuwd wat Absoluta voor mijn organisatie kan betekenen. Ontdek ons verhaal